Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego Software-Klucze.pl, działającego pod adresem www https://software-klucze.pl.
Właścicielem Sklepu jest
moussa sediri, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Window Digital z siedzibą pod adresem: Ul, Karla dedeciusa 1/48, 93-217 Lodz wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7282845892
(dalej „Sprzedawca”).
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: [email protected]
Adres e-mail: [email protected]
Numer telefonu: +33694031565 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą
Usług Cyfrowych: [email protected]. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
Wymagania techniczne
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
dostępu do sieci Internet;
aktywnego adresu e-mail.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze
strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce
prywatności
.
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
Sklep umożliwia zakup
treści cyfrowych lub usług cyfrowych dostarczanych online (dalej „Produkty Cyfrowe”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
bez rejestracji;
z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru
Produktów Cyfrowych
w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży
w
rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych
koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania
faktury
VAT.
Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a
adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego
logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w
Regulaminie Konta.
Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w
systemie Google.
Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych
zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W
tym
celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: [email protected].
Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu)
oznacza:
złożenie Sprzedawcy oferty zakupu
Produktów Cyfrowych
zgodnie z opcjami
wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny
Produktów Cyfrowych
oraz kosztów
ich dostawy.
Do zawarcia umowy
o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
(dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji
(przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia.
;
Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w
momencie
dostarczenia
Produktu Cyfrowego
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie
powstałe
w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim
przypadku
Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości
podanych danych.
Ceny i metody płatności
Ceny
Produktów Cyfrowych
podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
Produkty Cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną bez dodatkowych kosztów dostawy.
Dostępne metody płatności
opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
Sklep oferuje następujące metody płatności:
szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:
PayU
Dostawa produktów cyfrowych
Realizacja Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego następuje niezwłocznie (chyba że z Umowy
wynika
inaczej) drogą elektroniczną poprzez przesłanie klientowi na podany przez niego adres e-mail
danych
umożliwiających dostęp do zakupionego Produktu (instrukcja pobrania lub dane dostępowe do
odpowiedniego konta)
Dostęp do niektórych Produktów Cyfrowych może wymagać utworzenia dla klienta konta w specjalnej
platformie, służącej do udostępniania danych w postaci cyfrowej. Konto takie jest zakładane dla
klienta nieodpłatnie. Wymagania techniczne uzyskania dostępu do takiego konta nie różnią się od
wymagań technicznych korzystania ze Sklepu.
Czas (okres) dostępu do Produktu Cyfrowego (np. na rok) wskazywany jest zawsze przy opisie
Produktu
podczas jego zakupu przez klienta.
Jeżeli dostęp do Produktu Cyfrowego następuje przez specjalną platformę, klient zobowiązany jest
korzystać z niej w sposób zgodny z prawem, w szczególności nie dostarczać w ramach platformy
treści
bezprawnych.
Klient zobowiązany jest przestrzegać praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i/lub innemu
autorowi dostarczanych Produktów Cyfrowych. Jeżeli Sprzedawca nie wskazał inaczej, klient
uprawniony
jest do korzystania z zakupionych Produktów Cyfrowych jedynie na potrzeby własne i w sposób
zgodny z
przeznaczeniem, wynikającym z Umowy. Klient nie jest uprawniony bez zgody Sprzedawcy do
jakiegokolwiek innego rozpowszechniania zakupionych treści cyfrowych
Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji Produktu Cyfrowego, chyba, że co
innego
wynika z jego opisu i/lub oświadczeń Sprzedawcy zamieszczanych w Sklepie i dostępnych dla
klienta w
momencie dokonywania zakupu.
Odstąpienie od umowy
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada prawo odstąpienia od Umowy o
dostarczenie Produktu Cyfrowego (bez podawania przyczyny) w terminie 14 dni od jej zawarcia,
chyba że spełnione są następujące warunki:
Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie dostarczania treści
cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą klienta,
przed rozpoczęciem świadczenia klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia
utraci prawo do odstąpienia od umowy,
Sprzedawca przekazał klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z
informacją o udzielonej przez klienta zgodzie na dostarczenie Produktu Cyfrowego w
okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym
użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu ceny Produktu Cyfrowego.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie.
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi
Produkty Cyfrowe
zgodne z Umową.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność
Produktów Cyfrowych
zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych
klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca
Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także
z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W powyższym celu można:
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań
wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można
znaleźć
tutaj,
zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy.
Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
Opinie o produktach
W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
Funkcjonalność ta jest dostępna tylko jeżeli klient korzysta z zewnętrznego programu
badania
satysfakcji klienta / opinii klienta.
Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA)
oraz
zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;
sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,
pornograficzne,
obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw
autorskich
oraz
prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,
dotyczące
produktów innych niż oferowane w Sklepie.
Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta
może
moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą
być
usunięte.
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając
uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie
IX.
6
Regulaminu.
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba
skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w
takiej
formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni
od
otrzymania Odwołania.
Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść
nielegalną
w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny
być
składane w formie elektronicznej na adres: [email protected].
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca
rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji
Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na
zasadach
opisanych w punkcie
IX.
6
Regulaminu.
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca
Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w
akcie o usługach cyfrowych (DSA).
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod
warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia
dostępu do
nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca
niezwłocznie
rozpatruje Zawiadomienia.
Postanowienia końcowe
Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta
(i
Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie
do
zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych
Umów
o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów
posiadających
Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania
nowej
treści.
Regulamin obowiązuje od dnia 05-03-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie Software-Klucze.pl
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z
konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym Software-Klucze.pl („Sklep”).
Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu
Produktów Cyfrowych. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu: [email protected]
e-mail: [email protected]
tel.: +33694031565
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
wglądu w historię swoich zamówień,
wglądu w status realizacji zamówienia.
Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres [email protected]. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od
umowy o
świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Reklamacje
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach
VIII.
3-5 Regulaminu Sklepu.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w
punktach
VIII.
6-7 Regulaminu Sklepu.
Dane osobowe
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
Zmiany Regulaminu Konta
Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie
X.
3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia
Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w
tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.